Sektor Prywatny

Nasi klienci otrzymują wsparcie, serwis oraz doradztwo

Dogłębna analiza oraz zrozumienie realnych potrzeb klienta to klucz do sukcesu w obszarze prywatnym. W zależności od oczekiwań w zakresie funkcjonalności, bezpieczeństwa, niezawodności działania oraz zaplanowanego budżetu zawsze dążymy do wskazania kilku alternatywnych rozwiązań. Doświadczenie pokazuje, że bieżące działania Klientów często można zautomatyzować w każdej z branż – np. realizacja zamówień w działalności handlowej, uruchomienie e-commerce, obsługa transportu w logistyce, operacje księgowe i kadrowo-płacowe czy obsługa receptur w produkcji.

Obsługujemy klientów z różnych branż – usługi, produkcja, logistyka czy handel. W każdym z tych miejsc system informatyczny jest kluczowym narzędziem w działalności firmy. Nasza rola polega na tym, aby był on pozbawiony błędów i nie generował dodatkowych trudności. Klienci TELKOM otrzymują wsparcie, serwis oraz doradztwo. Sugestie z naszej strony dotyczą m.in. tego, gdzie widzimy pole do poprawy rozwiązań informatycznych czy sposobu pracy.